AZBEST - SZKOLENIE

 

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe:

„Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”

które odbędzie się w dniach (do wyboru)
(I) 05 października 2017 r., 
(II) 11 października 2017 r.,
(III) 25 października 2017 r.
w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie

PROGRAM:

  • 9:30-10:00 - Rejestracja uczestników
  • 10:00-10:10 - Otwarcie seminarium
  • 10:10-10:30 - Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
  • 10.30–11.10 - Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
  • 11.10–11.30 - Przerwa kawowa
  • 11:30–11:50 - Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją  wyrobów zawierających azbest
  • 11.50-12.10 - Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
  • 12.10–12:30 - Dyskusja. Zakończenie seminarium.
  • 12:30-13:00 - Poczęstunek

Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zawierające: wybrany termin spotkania (1 z 3), nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 4 października br. (dla terminu I), 9 października br. (dla terminu II), 23 października br. (dla terminu III).

Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.